środa, 7 listopada 2012

Druga prowadząca.

Hello everybody. :D
Jak już Ewa napisała, nazywam się Ola i mam 14 lat. Jestem drugą prowadzącą tego bloga i mam nadzieję, że imaginy czy oneshoty, które tu będę dodawała, wam się spodobają. :) 
Co mogę o sobie powiedzieć? Mam brązowe loczki i zielone oczy jak Harry, kocham jedzenie jak Niall, urodziłam się w sierpniu jak Liam, czasem jestem pokręcona tak jak Lou i bywa też, że walnę jakieś prawdy życiowe jak nasz Malik. :D Uczę grać się na gitarze, tańczę, codziennie toczę słowne wojny z dziwnym szwagrem, nie mogę pić dużo kawy (bitch please, ja mam 14, nie 4 -.-), rysuję, czytam i piszę, całkowicie żyję muzyką. :) No i oczywiście jestem TRUE DIRECTIONER. 
Mój drugi blog : http://destiny-young-hope-love.blogspot.com/  Haha, reklama musi być :3
Ouu, trochę się rozpisałam. Trudno. :D
Gdybym mogła prosić, to piszcie w komentarzach, co sądzicie o tych historiach tutaj. Mi i Ewie bardzo na tym zależy, bo musimy wiedzieć, co ludzie myślą o naszym pisaniu. Z góry MASSIVE THANK YOU. 
To chyba tyle. 
See you soon.x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz