poniedziałek, 5 listopada 2012

Buuu :)

Od dzisiaj będę prowadziła tego bloga z koleżanką :3
Ona również jest Directioner :))
Jak tylko dobierze się do kompa to coś o sobie napisze :)

Mogę, jak na razie, tylko powiedzieć że nazywa się Ola i chodzimy razem do klasy :)
Czytałam kilka jej opowiadań i ona piszę duuużo razy lepiej ode mnie, więc spodoba was się :))

Oczywiście jeśli ktoś chciałby z nami prowadzić tego bloga, ma ciekawe pomysły którymi chciałby się podzielić, chce zamówić imagina lub miałby inną sprawę to pisać ! Dane tam gdzie zawsze w zakładce KONTAKT

Imaginy będziemy dodawać najrzadziej co drugi dzień, mogą być częściej.

Polecajcie tego bloga wszystkim DIRECTIONERS, bo im więcej was będzie, tym częściej będą dodawane nowe imaginy :))

Piszę już nowego i mam duuuuużo pomysłów, więc będzie co czytać :3

Jutro mam sprawdzian z fizyki, a ja zamiast się uczyć to piszę i piszę i piszę!
Całe szczęście, ze mi dobrze idzie z ścisłych przedmiotów więc nie muszę tak tego kuć.
Tak, tak, tak. Jestem Mat-Fizem -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz