poniedziałek, 31 grudnia 2012

...

   Heej :)

  Chciałybyśmy życzyć Wam spełnienia marzeń, a najbardziej tych o 1D, ale nie tylko. Żeby nowy 2013 rok, pomimo tego, że jest 13, nie był pechowy, a wręcz przeciwnie. Żebyście znaleźli w tym roku kogoś z kim będziecie szczęśliwi, kogoś, kto odmieni wasze życie o żebyście nie zapomnieli o naszym blogu ;) 
Po prostu życzymy Wam szczęśliwej 13-stki ;))
  "Dla mnie 13 to baaardzo szczęśliwa i ważna liczba ;)
13 grudnia 2011r. zostałam Directioner ♥
13 maja 2009r. zostałam Belieber ♥
Tak więc mam nadzieję, że 2013 będzie dla mnie i dla Was szczęśliwy ;)"~Pinacolada

  Ale to nie wszystko, chcemy wam baaaardzo podziękować, że z nami jesteście, że nas wspieracie komentarzami, których jest mało, ale są. Za to najbardziej dziękujemy. Wiedzcie, że jeden komentarz to dla nas bardzo wiele. Wczoraj było 398 wyświetleń na blogu, to prawie 400. Naprawdę Wam za to dziękujemy. Wiedzcie, że Was baardzo mocno kochamy, bo bez Was nie zaszłybyśmy tak daleko ;)

Kiedyś postanowiłyśmy zostać pisarkami... Wiemy, że nam to nie wyjdzie, ale dzięki Wam jesteśmy krok bliżej do tego... ;) 

  Za jakiś czas więcej o sobie powiemy. Dzięki temu bardziej nas poznacie i może polubicie :)

Może kiedyś zrobimy twitcama dla Was, co o tym myślicie?

  Stwierdzam, że założenie tego bloga było dobrym pomysłem, bo poznałyśmy dużo osób, które tak jak my, kochają tych 5 czopków ♥ Dzięki nim jesteśmy innymi osobami. Nie wyobrażamy sobie życia bez nich, ale Wy pewnie też ;)


  No to chyba koniec naszych wypocin ;) 

  Pamiętajcie, że bardzo Was kochamy i cieszymy się, że z nami jesteście. xx

  PS. Po prawej stronie bloga jest ankieta, fajnie by było, jakbyście wyrazili swoje zdanie ;) Nie wiemy, które imaginy wam się najbardziej podobają, które najchętniej byście czytali, a to jest ważne, bo ten blog jest dla Was ♥

  
  Love You All... ♥

~Pinacolada&Alexx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz